enervant, Marketing si Client Service, românești

Data fiind perioada sarbatorilor, majoritatea brandurilor cu care colaborez au scos la bataie diferite promotii sau concursuri cu premii de toate soiurile si valorile. Dupa o perioada competitionala de 3 saptamani, iata ce am gasit: o specie de utilizator roman, concurs stoker. Cum se manifesta?

Pai sa vedem: stie cam tot ce misca in materie de concursuri online, nu rateaza niciunul. Absolut niciunul! Mai mult de atat, urmareste cu sufletul la gura fiecare miscare a brandului respectiv cu privire la concurs, iar daca cumva brandul respectiv intarzie cu un anunt, pune mana si pe twitter, facebook direct message si facebook chat  (si oriunde mai gaseste un contact)si  ia la intrebari brandul imprincinat. Daca userul nostru este ignorat sau nu primeste un raspuns instant, insista hotarat. Este un luptator, nu renunta cu una cu doua.

Cand constata ca nu a castigat, da mesaje mai departe, exprimand parerea de rau ca nu a castigat, ca oricum concursul a fost “manarit” si jocurile erau facute, ca oricum de fapt nu a inteles foarte bine ce trebuia sa faca pt a castiga si oricum organizatorii nu au fost suficient de transparenti viata e grea si lumea rau. Si daca se supara, isi aduce si 10 preitenii sa iti arate ce smecher e si cat poate sa te critice si sa improaste cu noroi.

Sunt situatii in care brandurile cu suflet mare si dare de mana vad cati oameni si-ar fi dorit un premiu de la ei si revin cu o noua serie de cadouri, cu valoare mai mica decat cele initiale, pe care le ofera GRATUIT. In acest caz, daca premiul nu le este accesibil din motiv geografic de exemplu, (gen firma X nu are filiale in toate orasele, satele, comunele, catunele, pajitisile cu scufite rosii etc) tot brandul e de rahat si nemernic ca nu are si o filial la badea Cretinion in poarta. In aceasta situatie, badea Cretinion in loc sa aprecieze ca brandul impricinat si-a dort sa ii faca un cadou, adica o mocangeala, crentionul-ul face gura si arunca cu ….. in brandul respectiv.

De asemenea, in cazul concursurilor cu un singur premiu, unii participanti care evident nu au castigat incep sa emita pretentii de genul: “Un premiu mai mic nu aveti? Dar de ce nu aveti premii mai mici? Noi nu contam, doar marele castigator conteaza? “ Mi se pare absurd sa incepi cu asemenea aberatii cand regulamentul respectivului concurs specifica foarte clar ca este vorba despre numai si numai un singur premiu, care consta in X obiect/serviciu/suma.

Cand sunt concursuri care necesita de exemplu trimiterea unor raspunsuri  prin intermediul unui formular , iar aceste raspunsuri nu sunt disponibile numai pentru organizatori si nu si pentru publicul larg, userul pierzator incepe si cere “desecretizarea dosarului”, adicatelea “da’ de ce a castigat ma nene ala si nu io?” . Pai mai nea Cretinion, hai sa luam un exemplu: Pe muchie de cutit – o emisiune de la ProTv care a facut minuni prin transformarea look-ului unor persoane. Selectia s-a facut pe baza unor scrisori in care bietii oameni povesteau cat de urati si frustrati sunt, cat de afundati in depresii si lipsiti de incredere in ei sunt samd. E clar ca sunt povesti triste. Cum ar fi fost ca ProTv sa publice TOATE acele scrisori? Daca oamenii ar fi fost nevoiti sa isi expuna aceste problem “in gura mare” in fata tututror, credeti-ma ca nu ar mai fi avut Pro-ul o baza de selectie atat de mare, pt ca logic, nimanui nu ii place sa povesteasca despre complexele, handicapurile si frustrarile lui in fata tarii intregi.

Mi-ar placea teribil sa existe undeva o “lista neagra” cu asemenea concurs stokeri care sa fie exclusi automat din orice fel de competitii online si nu numai.

Sunt niste oameni lipsiti de scrupule, de bun simti si fair play. Da, oricine are dreptul sa participle la un concurs, dar cand faci din asta un job full time, iar cand nu castigi faci de ocara orice brand care baga niste bani in online si nu numai, brand care face bine multor oameni si nu se lauda neaparat in gura mare, sau pur si simplu TU habar nu ai, mi se pare total deplasat si da, meriti sa nu paritcipi nicoidata la niciun concurs!

ps:  spameaza la greu si sunt certati cu gramatica si DEX-ul

la grămadă

vrei sa mergi la kinofest?

Ce poti castiga?
O acreditare la unul dintre ultimele festivale de film ale anului, festivalul Kinofest! Acreditarea iti acorda full-access in toate cele 3 zile ale festivalului (joi, vineri, sambata). Ai astfel sansa de a vedea aproape 200 de filme din categoriile: fictiune, animatie, micromovie. Gratuit!

Vom selecta 4 castigatori pentru cele 4 acreditari ce le oferim!

Ce trebuie sa faci?
Pana miercuri seara (dar cat mai repede) lasa un comentariu la acest articol, comentariu in care sa ne surprinzi, uimesti, convingi ca meriti sa te luam de partea noastra la acest eveniment cinematografic.

Ce te punem sa faci?
Te punem sa te uiti la filme! Iar dupa festival te punem sa faci festivalului un review. Reviewul tau va fi publicat pe www.filmetari.com, iar cel mai bun dintre ele va fi promovat in categoria “Special”. Peste 4000 de oameni intra in fiecare zi pe FILMETARI.

Start!

la grămadă

Au inceput inscrierile pentru cea de-a patra editie a cursului de publicitate online, sustinut de catre Doru Panaitescu. Aceasta se va desfasura in perioada 24-25 iunie 2009, la sediul IAA House din Bucuresti. Pentru a putea participa la a patra editie a cursului, sunteti invitati sa va inscrieţi pe lista participantilor pana la data de 22 iunie 2009 inclusiv.

Conform obiceiului, Doru a scos la bataie si o invitatie. Detalii despre concurs veti gasi tot pe blogul lui.

Abordarea neconventionala, structura logica si foarte prietenoasa a cursului, dar si exemplificarile sau studiile de caz foarte concludente, fac din cursul lui Doru Panaitescu o experienta mai mult decat tentanta.

Putem vorbi despre o adevarata invitatie la aprofundarea unor notiuni, tipuri de strategie si activitati uzuale in publicitatea online.

Numarul temelor si maniera de predare a informatiilor cuprinse in curs il fac foarte accesibil mai multor categorii de specialisti implicati in industria comunicarii.

S-a lansat si concursul. detalii gasiti aici
Ce aveti de facut? Nimic mai simplu: recomandati printr-un email cursul de publicitate online de saptamana viitoare unui cunoscut din bransa/industrie/departament/firma etc si il puneti si pe Doru in BCC . Va rog doar sa nu abuzati de rabdarea cercului vostru de cunostinte. Cred in relevanta, asa ca as prefera sa trimiteti emailul cu pricina doar celor care chiar ar avea nevoie de o instruire in publicitate online.

Iar daca acestia vor participa la curs si vor mentiona cursul vostru, primesc automat reducere 10%, mai mult, pot si ei trimite mai departe si au sansa de a castiga invitatia.

Data limita este 22 iunie ora 16.00