la grămadă

Promoterite, hostesse, fetele de la raft sau cum vreti voi sa le spuneti. Aceste fiinte umane sunt plasate in diferite locatii alese strategic pentru a impulsiona vanzarile unui produs anume. De multe ori efectul activitatii lor se simte, insa de foarte multe ori e loc de mai bine.  Si acest “mai bine” ar veni din partea lor, insa ar avea la baza gandrea practica a oamenilor de BTL. Cum cred eu ca ar putea fi imbunatatit rezultatul acestor activitati?

In primul rand as alege fete cu adevarat simpatice, joviale, comunicative, cu un aspect normal, stilul de “the girl next door”, nu as cauta perfectiune si top modele.
Apoi m-as gandi foarte mult si bine la tinuta pe care o vor avea aceste purtatoare de brand. Evident ca trebuie sa fie ceva in linia campaniei, insa as lua foarte mult in considerare si aspectul practic. In primul rand as incerca sa gasesc o tinuta care sa poata fi usor ajustabila dupa ce se finalizeaza castingul. Da, as alege un atelier de coritorie cu preturi mici care sa aiba grija ca dupa casting, toate costumele sa vina “manusa” pe fete.
Apoi as acorda la fel de multa atentie pantofilor pe care ar trebui sa ii poarte delegatele brandului meu. Sunt de acord cu voi ca unei femei ii sade bine pe tocuri, insa cand o femeie trebuie sa stea pe tocuri 6-8 ore, se schimba treaba. Continue Reading