comunicare, d'ale CS-ului

Consider că în relația client – furnizor lucrul cel mai greu de dobândit este loialitatea pe viață. Acea loialitate oarbă care determină clientul să nu schimbe furnizorul la primul chixs, sau dacă pe piata avem un nou intrat cu prețuri de dumping. e acea “relație serioasă” dintre cei doi.

loialitatea pe viață este compusă din 3 elemente: afinitate, satisfacție și implicare. Continue Reading

comunicare

fete și băieți, Panaitescu ține iar niscaiva cursuri despre pubicitatea online. găsiți timp, produceți bani și mergeți!!! aveți de învățat foarte multe.
să nu uit, iar scoate la bătaie o invitație.

– Curs intensiv de publicitate online, București – 2-3 martie 2010 (12 locuri)
– Curs de publicitate online – avansați (publisheri și regii), Bucuresti – 9 martie 2010 (12 locuri)
– Curs de publicitate online – avansați (agenții și clienți), Bucuresti – 10 martie 2010 (12 locuri).
înscrierile aici

oameni și locuri, românești

Doru chiar are ambâţ. Vrea să adune cât mai des oamenii care lucreaza deja in online cu cei care doresc sa păşească în acest domeniu. Veterani, juniori şi aspiranţi vor fi diseară, începând cu ora 20 la aceeaşi masă rotundă, pe terasa restaurantului Lotca. Şi pentru că vorbim de educaţie ba a celor din industrie, ba a oamenilor de la client, iată că Doru a reuşit să convingă câteva firme din domeniu să acorde burse pt Masteratul de Marketing Online din cadrul Facultatii de Marketing din Academia de Studii Economice Bucuresti.
Minunat proiectul lui Doru şi felicitari şi celor care îi acordă sprijin
1. Httpool Romania (900 RON – echivalentul a jumatate din taxa pentru primul semestru al programului)
2. Ileo (900 RON – echivalentul a jumatate din taxa pentru primul semestru al programului)
3. Republika Interactive (900 RON – echivalentul a jumatate din taxa pentru primul semestru al programului)
4. Inform Media (900 RON – echivalentul a jumatate din taxa pentru primul semestru al programului)
5. Conectoo (900 RON – echivalentul a jumatate din taxa pentru primul semestru al programului)
6. Underclick (900 RON – echivalentul a jumatate din taxa pentru primul semestru al programului)
7. Marketeer.net (900 RON – echivalentul a jumatate din taxa pentru primul semestru al programului)

ne vedem diseară!

oameni și locuri, românești

am reusit sa ma adun dupa excursia la Sibiu.
In primu rand 5 minute de aplauze la scena deschisa pt organizatorul evenimentului, Ciprian Stavar.

Ciprian a reusit sa aduca traineri ffff buni, iar in sala se zvoneste ca au fost cam 50% oameni “de la client”. Inseamna ca efortul lui (dar si al celorlalti experti in domeniu) de a educa piata in primul rand incepe sa dea roade. Personal am apreciat prezentarile lui Justin Kadima, Ionut Oprea, Marius Deak, Aurora Enghis si Dan Virtopeanu.
Regret tare mult ca nu am putut sa raman si la cea de-a doua zi a evenimentului. As fi vrut sa fiu unul din ultimii mohicani si sa ii vad pe Panaitescu, Visa, Krumel, Stavar, Oprea si Deak despicand firul in taspe.

prezentari de nota 10, speakeri super si un oras care mereu fascineaza. Felicitari inca o data Ciprian!!!