la grămadă

Promoterite, hostesse, fetele de la raft

Promoterite, hostesse, fetele de la raft sau cum vreti voi sa le spuneti. Aceste fiinte umane sunt plasate in diferite locatii alese strategic pentru a impulsiona vanzarile unui produs anume. De multe ori efectul activitatii lor se simte, insa de foarte multe ori e loc de mai bine.  Si acest “mai bine” ar veni din partea lor, insa ar avea la baza gandrea practica a oamenilor de BTL. Cum cred eu ca ar putea fi imbunatatit rezultatul acestor activitati?

In primul rand as alege fete cu adevarat simpatice, joviale, comunicative, cu un aspect normal, stilul de “the girl next door”, nu as cauta perfectiune si top modele.
Apoi m-as gandi foarte mult si bine la tinuta pe care o vor avea aceste purtatoare de brand. Evident ca trebuie sa fie ceva in linia campaniei, insa as lua foarte mult in considerare si aspectul practic. In primul rand as incerca sa gasesc o tinuta care sa poata fi usor ajustabila dupa ce se finalizeaza castingul. Da, as alege un atelier de coritorie cu preturi mici care sa aiba grija ca dupa casting, toate costumele sa vina “manusa” pe fete.
Apoi as acorda la fel de multa atentie pantofilor pe care ar trebui sa ii poarte delegatele brandului meu. Sunt de acord cu voi ca unei femei ii sade bine pe tocuri, insa cand o femeie trebuie sa stea pe tocuri 6-8 ore, se schimba treaba. Dupa doar 2 ore petrecute in picioare 100% si pe tocuri, oricat de frumoasa si draguta ar fi respectiva domnisoara, aceasta va arata obosita, vestejita, va vea o pozitie cocosata, intr-o rana iar de la o ora la alta zambetul va disparea, frumusetea ii va fi marcata de oboseala si tot asa.
Ei bine, eu as alege tinute pretabile unor pantofi fara tocuri, sau pantofi cu tocuri joase, pentru ca as prefera ca pe parcursul orelor in care este reprezentantul brandului meu, respectiva domnisoara sa se simta confortabil, placut si 100% in largul ei, pt ca ea sa isi poata pune in slujba brandului meu in mod optim toate acele calitati pentru care a trecut castingul.

Din pacate insa prin hypermarketuri vad fete in rochii cu 2 masuri mai mari, fuste prinse cu ace de siguranta si tivuri desprinse de cat au fost agatate de tocuri. Nici chipurile nu sunt foarte zambitoare, ci mai degraba exprima cheful de duca si nerabdarea de a termina un job care le solicita si fizic foarte mult.

Veti spune ca nimeni nu le obliga sa lucreze ca promoterite daca nu le convine, insa as vrea sa va ganditi o secunda la eficienta pe care o poate avea o campanie in care factorului uman ii creezi absolut toate conditiile necesare pentru ca acesta sa se desfasoare in toata splendoarea. Cat timp factorul uman este purtatorul de brand, cred ca ar trebui sa fie facut tot ce trebuie pentru ca acesta sa reprezinte brandul respectiv in cel mai bun mod cu putinta.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge